چگونه به منظور بهبود GFR کم در لوپوس
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

http://www.hospitalrenal.com/uploads/allimg/150105/4-1501050U6452X.jpgچگونه به منظور بهبود GFR کم در لوپوس

چگونه اقدامات GFR خون بسیار توسط کلیه ها فیلتر در هر دقیقه و شاخص مهم برای منعکس چگونه به خوبی آنها انجام riñones.Resultados خود کم GFR بهبود عملکرد کلیه reducida.¿Cómo GFR کم در لوپوس است؟

GFR کم در لوپوس

لوپوس یک بیماری خود ایمنی است که در آن سیستم ایمنی بدن انسان بافت بیش فعال و حمله عادی و سلولهای بدن erróneamente.La پاسخ ایمنی بیش فعال می تواند باعث التهاب بافت های مختلف بدن و بافت کلیه células.Cuando باعث ملتهب، باعث کاهش پیشرونده می شود است renal.Como نتیجه عملکرد، مایع کمتر است توسط کلیه ها فیلتر، و در نتیجه GFR کم در لوپوس.

اگر GFR کمتر از حد طبیعی، سطوح بالایی از زباله و مایع است در cuerpo.Por تجمع می یابد بنابراین لوپوس بیماران با تجربه GFR کم یک سری از ناراحتی و فشار خون síntomascomo بالا، تورم، خستگی، بیماری óseaetc.¿Cómo می تواند GFR کم در لوپوس بهبود یک مسئله مهم از نگرانی به بیماران می شود.

چگونه به منظور بهبود GFR کم در لوپوس؟

به منظور بهبود GFR در لوپوس، اولین گام در درمان این است برای جلوگیری عملکرد کلیه empeore.Como در بالا ذکر شد، التهاب مقصر renal.Para آسیب سرکوب التهاب در کلیه و اختلال عملکرد ایمنی بدن درست است، ایمونوتراپی است در روند درمان تجویز .اگر پاسخ ایمنی بیش فعال مانع است، هیچ التهاب در تمام رخ دهد هیچ کدام.

یکی دیگر از هدف مهم درمان است برای بازگرداندن بافت آسیب دیده و بهبود نفوذپذیری تابع renal.Si کلیه عروق خونی را می توان کاهش عملکرد کلیوی و مانع کلیه می تواند در هر orina.Sin نشت پروتئین با این حال، چنین بهبود یافته درمان است که می تواند بافت کلیه آسیب دیده در طب غربی چینی tradicional.Medicina بازگرداندن می تواند سیستم خود شفا در بدن فعال به ترمیم بافت کلیوی dañados.De در نتیجه کار موثر تر خون کلیه ها فیلتر و GFR خواهد شد اساسا بهبود یافته است.

بالا در مورد چگونگی بهبود GFR کم در لوپوس، اگر شما علاقه مند در مورد ما، هنوز هم توجه به ما لطفا! ما مقالات در بیماری های مختلف از کلیه ها، از جمله علل، علائم، درمان، رژیم غذایی و ورزشگاه تمام اطلاعات .¡Si شما هر گونه مشکل، شما می توانید کارشناسان ما آنلاین مشورت، sjzhospitalrenal @ hotmail.com ما ایمیل و یا پیام زیر را ترک کنید!

http://www.hospitalrenal.com/nefritis-lupica-tratamiento/494.html

 





:: برچسب‌ها: لوپوس درمان نفریت ,
:: بازدید از این مطلب : 755
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: